tiden sätter sina spår


en glad klas! :) (jag är den i vitt)

Haha en gympa lektion! Jag, Jenny och sonja. Jenny måste sett nånting kul! ;) Härlig bild

Hahaha jag och Jenny är ju bara FÖR gulliga med våra egen-gjorde fågelholkar

Jag är tjejen i mitten med kort hår


Typiskt exempel på alla alla killar, och jag.

Hahahahah den här bilden skrattade jag LÄNGE till!! Kan ni gissa vad dom gör eller!?!?

idrotts lektion!

Hahaha ännu ett exempel.. Alla killar i bubbelpoolen och.. Jag

Klassen på hagtjärn. Mitt fina hår mot kameran.. ;)

Ja jag kollade igenom alla bilder från mellanstadiet inatt! För när vi slutade sexan så hade våran frökan Annika som vi hade 4-6 samlat ihop alla bilder hon tagit på en cd skiva och gjorde ett ex till alla i hela klassen! Och självklart så är den ju sparad! :D åh vilka underbara minnen!! Hahaha var så kul att kolla på!! Satt och verklogen GAP skrattade i TIMMAR inatt!!! Hahaha jag la upp några på facebook och jag och Jenny typ dog i chatten så mycket som vi skrattade!! Haha vadå natt humor!? xD sen kollade vi på klipp från youtube på massa blöd-feta människor som skulle hoppa i pooler och dansa och ahahahahhahahahahah vilken natt!!! 

Men gud va många minnen bilderna har med sig ♥ Både roliga och mindre roliga. Nu i efterhand mins man nästan bara hur KUL och underbrt vi hade de på Backa skola! Men visst mins jag att de även var svårt. 
Behöver ju inte ta de så detaljerat men jag hade en allra bästa kompis fram till jag gick i trean. Hon hette Malin och de var verkligen vi mot världen! Några av dom andra tjejerna i klassen var våra fiender till och med. Det var bara vi två! Men. Innan vi sjkulle börja trean så flyttade hon. Hennes föräldrar skilde sig och hon kunde inte bo kvar.. Min ända kompis var borta och jaag gick från att ha en till att ha INGEN. I min klass var vi 7 tjejer efter att Malin flyttat. Dom övriga 6 tjejerna var indelade i två grupper med tre i varje. Jag var den sjunde och den udda. Jag gick till den ena gruppen och fråga om jag fick vara med, men gick alltid därifrån med ett nej. Då gick jag till den andra gruppen och gick sedan där ifrån med samma svar. Och så höll de på! Hela tiden varje dag. Jag gick från grupp till grupp och frågade om jag fick vara med, men nej. 
Till slut orkade jag inte längre! Och så kom jag in i killarnas gäng. Och dom var så snälla och in-bjudande. Jag fick ALLTID vara med! Behövde ALDRIG fråga om jag fick eller inte, dom bara släppte in mig. Och jag blev en del av dom. Tjejerna intresserade mig inte längre och jag blev en i kill gänget. Jag var en av dom! Alltid en av dom! Och jag gjorde VAD SOM HELST för att få stanna kvar hos dom. Vilket ibland var mycket mer än vad en tjej på 10-12 år ska behöva göra.  Men jag såg aldrig de som skadade mig! Jag såg bara att jag tillhörde dom. Jag hade inget annat val än att göra de dom ville att jag skulle göra. 
Jag är fortfarande "en av dom". På Mackan och så så är jag ju oftaste med dom, men även med andra killar, inte bara dom i min ålder från den galma klassen. Jag trivs i kill gäng. Och är ofta med killar. Och då är jag också oftast ensam tjej. Men jag ser de inte som konstigt för ja.. De har bara blivigt så. Och de är ju inte så så att jag får mer uppmärksamhet för att jag är ensam tjej och jag tänker inte så mycket på de heller. Men jag trivs med killar! Det gör jag! Det är mindre problem med killar. Men jag tror mig inte för att jag är med dom. Jag är precis som vilken annan som helst med killar.

Oj nu skrev jag rätt mycket! Men de var lite om min mellanstadietid och ja lite om hur den satt sina spår även nu. 
Men bilderna visar olika ögonblick från dom tre åren i melanstadiet! Och jag saknar Backa skola!!! 


BTW. Kolla mitt hår på dom flesta bilderna! Mitt KORTA hår!!! Shit de var gulligt! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0