toppen dag.


Haha ja.. Jag vakna med huvudvärk men gick till skolan ändå mådde skit men! första lektionen var gympa i en halvtimma, som jag skippa. Sen var de föreläsning i två timmar, det var den absolut BÄSTA föreläsningen jag vart på helt seriöst!!! Den var så sjukt bra!! Det var en killa som berättade om sitt liv, han brev mobbad sen han var 7 år och började med droger när han var 12 år gammal. Jag tror hela publiken blev tagen av hans historia, men han var en grym föreläsare och skojjade nästan hela tiden!! Men var även väldigt allvarlig, men på ett kul.. sätt om man kan säga så! Ena sekunden var man nära på att gråta, och andra gap-flabbade man! Det var verkligen så! Väldigt, väldigt bra!! Han avslutade med något i form av: varför ska vi droga knark och annat? när vi kan droga människor? Det är både bra och inte skadligt för kroppen!! 
Haha han sa nog inte alls så men något liknande! ;)
Efter föreläsningen gick jag och åt och tjugo över ett åkte jag med bussen hem för jag hade en sån himla huvudvärk! Så nu är jag hemma och ska sätta på en film nu tänkte jag, är väldigt trött..

Bjuder på en fin bild också! Hade på mig mitt pyjamas linne idag för de var ju pyjamas dagen :) Vet att de är väldigt urungat, man det är så! :) Imorgon ska jag klä mig som en kille!! ;)
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0