tja boys!



Haha ja idag är tvärt om dagen, eller könsbytardagen ;D så ni inte trodde någon gäst blogga eller något.. ;) Haha, om jag ens liknar en kille? xD haha jaja de får jag väl reda på under dagen skulle jag tro ;) Haha! 
Ja bussen går typ om 25 min så jag har inget att göra tills dess.. ;) Därför päser jag vid datan :)

Shit får typ panik för imorgon!! Jag ska till Uddevalla och prata om min bok för en en skol klass. Och där ska jag vara senast två. Men så skulle jag behöva gå på ett "möte" till också, men hon kommer till Uddevalla klockan 10. Och det går INGA andra bussar eller tåg senare än typ sju på moronen fram till tio!?Jag blir så arg och jag får snart panik!!!! Vet inte vad jag ska göra!!?!?!?!?!?! 

Och ja idag måste jag ju åprata med läraren, och försöka fixa pengar på busskortet, som jag inte hann fråga mamma om innan hon åkte!?!?!?! FFFFAAN!!!



Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur spenderar du alla hjärtans dag? :)

Hoppas du fått en super bra dag! :)

2012-02-14 @ 18:10:36
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0