sova?


Hejhej. Ja nu är helgen totalt över! Och den avrundades med att Viktor och Ante svängde förbi mig och ville ha med mig på en tur i epen, de sägr man ju inte nej till? Vi åkte runt lite i Bullarn bara, sen åkt vi hem till mig och satt lite vid datan. Sen åkte dom igen, kul å träffa dom iallafall :) 

Annars sen sist har de inte hänt mycket. Jag har mått rätt dåligt.. Faktiskt. Var ute på en joggingtur iallafall, det var skönt! Och efter maten åkte vi i familjen bort till Loftet (affären mamma håller på att köpa och ska driva. som hon nu är i hela tiden och gör iordning) Hon behövde hjälp med att flytta några tunga möbler, jag fick chans att se hur de ser ut där för tillfället också! mycket rörigt blev intrycket.. Men fint kommer de att bli! 

Nu ska jag sova, väldigt trött är jag.Ni får ha de. 

Hoppas du fått de du vill ha av mig! För de jag gav tyckte jag bettyde nånting. Det jag gav dig! 
jag kan ju fan inte ens visa att jag mår piss och är arg utan att få skulkänslor efteråt!? För ingen får ju vara sur på mig, må dåligt pga mig. Jag spricker snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0