solen skiner in genom fönstret


Hej på er alla sju sovare! Eller klockan är ju ett men.. ;) Hoppas ni har sovit gott allihop! Det har då jag :) Blev ju sent igår så var skönt att sova! Skulle kunnat sova längre men mamma väckte mig tolv. Annars skulle jag sovit bort totalt hela dan! Inte för att jag har något att göra men.. ;) Blir väl nån film!
Ja ni fick ju inlägget om kvällen igår! Fick nu reda på att killen som faceplantade inte knäckte näsan! Men han fick en hjärnskakning.. Mindre kul för honom den där kvällen sluta! 

Ja idag har jag inte mycket på schemat! Skulle vala gå ut och gå en sväng, de är fint väder! Får se på de sen :) Nu ska jag kolla på något :p Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0