favorit bloggarna som inspirerar mig och min vardag:





Jag tänkte dela med mig av några bloggar som inspirerar mig, både i livet allmänt och mode, kläder och mycket annat!


Vi börjar med den här bloggen som drivs av två tjejer, jag har följt dom ett bra tag och jag älskar dom! Deras stil är så fantastisk och att byta garderob med dom skulle vara en sago dröm typ? Deras skor framför allt får mig att drömma mig bort! Jag älskar deras bilder och hur dom lever! Jag får mycket inspiration av dom här :) Deras blogg heter 365 DAYS



Näst ut är en väldigt begåvad och framgångsrik tjej! Hon är konstnär och driver även en nätshop med olika kläder med schysta tryck på som hon tecknat själv! Jag älsar henne och hennes stil! Jag har lagt upp några av hennes teckningar här på bloggen, vissa kan faktiskt beskriva kännslor! Hon är bra på känslo-samma teckningar och målningar. Jag tycker hon är grym på att både rita och måla, och att var sig själv alla dar! Hon har en annorlunda och unik stil! Hennas blogg heter KANDEE



Emma på 27 år och driver en blogg från Umeå där hon bor, hon skriver inte så mycket om hennes liv. Den här tjejen skriver om mode! Jag gillar hennes sjukt fina smycken som kan piffa upp vilken outfit som helst! Hon är grym på små detaljer i hennes look, vilket jag gillar starkt! Som jag fattat de som så jobbar hon lite som DJ ibland och är ute dom allra felsta helgerna och dansar loss!! 
Jag gillar den här blogen starkt och har följt den ett bra tag! Bloggen heter EMMASAYS



Nästa tjej har en blogg som jag kanske inte läser för att jag vill klä mig som henne, man jag älskar hennes blogg ändå! Särskillt hennes spårk i bloggen, haha jag gillar´t! Hennes stil är cool och hon tar världen med ett stort FETT! Bloggen jag pratar om är BRUTAL WEAPONS-



Jag älskar ju London! Jag var ju där i maj och jag blev ju SÅKLRT kär :) Ett tag efter jag vart där så börjarde jag läsa en blogg, en tjej som precis skulle flytta från Sverige till London för att bo där. Hon hade redan bott där en gång men skulle bo där igen. Mitt inne i Londons centrum! Så hon packade väskan och bosatte sig. Åh jag är så avis!! Hon bor där nu och har ju gjort de ett tag! Jag gillar hennes blogg mycket dels för att jag älskar London, men hon är en sjukt bra tjej! :) Bloggen heter HAUSOFJUSTICE-


Sista bloggen jag delar med mig av bli den här. Jag har precis börjar följ den lite smått, hon som driver bloggen skriver inte så mycket, jag kollar mest in den för alla fantastiska bilder! De är både inspiration, av njutning för bilderna är fantastiska! Det är en sånn bligg jag sjäv sjuklle velat ha! Jag är ju rätt bra på att tjuvla lite bilder hit till min egen blogg.. ;) Men de visar väl bara hur mycket jag faktiskt gillar dom! Den här bloggen är WILDFOX





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0