oj de var nåt nytt


Ska strax gå och lägga mig, haha ovanligt de känns eftersom jag gått och lagt mig vi tre tidean varje natt de senaste dagarana.. ;) Men imorgon har jag klockan på ringning vid åtta! kvart över nio åker jag bort till Johan :) Mamma och vror min ska till tandläkaren så då åker jag till Johan! Sen åker han med hem till oss! ;) Super bra :) 
Imorgon är de nattöppet i B-hallen också, vill åka dit! En stund iallafall. Ska ju upp tidigt på torsdag och vill packa meed! Så kan ju inte stanna mer än några timmar på kvällen isåfall, men skulle vart kul att kolla läget lite iallafall :) Får se! Har isåfall två stycken att sammåka med.. Hoppas de kan funka för båda! Blir väldigt knivigt och jobbigt annars.. HOPPAS! 

Haha en ful bild med men vafan, jag ligger och halv-sover ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0