never love a wild thing.


Hej på er, mår ni bra? 
Själv är jag.. Utråkad. Det negativa med lov och att man ligger hemma och gör absolut ingenting är bland annat att, iallafall jag. Börjar tänka! Massor. Och ingenting blir bra med de? Bara massa tankar och inte en ända är god nog att få mig på bra humör. Helt tvärt om! Jag blir vara nerstämd och nertrubbad och vill bara försvinna bort från alla antar och elände!! Bort härifrån!! Det ända jag tänker på är ensamhet och att ingenting någonsin kommer blir bra inom de. Jag är ful och världelös? Ja sådana tankar är de! 
Vet inte vad jag vill?

Hoppas eran dag vart bra, men har vart händelselös! Konstigt nog? Imorgon ska jag iallafall bort till Lftet en sväng, komma utanför huset. 
Det är inte som förra gången, förra lovet. Då var jag rädd för att gå ut. Ville stänga inne mig och försvinna helt. Nu har jag friheten, jag kan gå ut om jag vill. Ingenting som trycker mig tillbaka. 
Men med ensamheten kommer minnena tillbaka. Dom jag trodde hade flagnat bort återgår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0