nej men vet ni vad?!


JA VET NI VAD?! Idag är det min namnsdag!! OCH min dop dag!! Ja så nu vet ni de..
Haha ja..... 

Idag var det uppsats i nationella! I 2 timmar och 40 minuter. Jag skrev 14 sidor, och de är väl rätt bra? Andra skerv ju typ 4 så jag hoppas min insats var nog.. Haha skrev tills de hahe gått 2 timmar och 30 min, då SLUTADE jag skriva. Så hann inte ens läsa igenom hela.... Men hoppas det går bra ändå!! Skerv om min första kyss och första kärlek. För er som gjorde provet så var de uppgift 2, När tiden stannar.

Nu har jag precis ätit egen-gjorde pannkakor :) Mamma är inte hemma så då fick jag göra maten.. Och det jag är bäst på är pannkakor! ;) Så de fick de bli :) Restan av familjen blev iallafall nöjd och tyckte de var gott :) 

Nu ska jag ta de otoligt lugnt! Träna lite på min låt jag ska sjunga på showbiz också. Ska sjunga Dancing on my own med Robyn. Sjöng den för första gången på scen idag och guuuud va fint de lät! :) NOT. Men men. Träning ger färdighet! Man måste ju börja nåntans? 

Ni får ha de super bra så uppdaterar jag säkert sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0