måste va på liv och död


Jag ser ju helt totalt förstörd ut på den bilden! Haha just därför jag la upp den såklart... ;) Och ja jag var helt skadat trött! För bilden är från i fredags när jag kommit hem från Mackan, så trött är man efter en hel skolvecka. Haha ;) 
Men ja iallafall! Idag är de tisdag, den 7 februari. Vilket betyder ATT det var de första nationella provet idag för min del, och alla andra niondeklassare i Sveriges land! Det var i svenska, jag satt i matsalen och gjorde de, det var på 80 min, det var strikta reglar, jag var nervös, MEN det gick bra! Jag kunde texterna vi gått igenom och jag svarade så gott jag kunde på alla frågor. Så jag hoppas på ett bra resultat! Men det käns skönt att ha gjort klart det första provet, den förste nervositeten liksom, nu vet man hur det är! 
Efter vi gjort nationella så hade vi två timmars rast! Så jag, Maria och Elin gick och käka pizza. Och jag år en kebab-rulle, den värsta i hela mitt liv!! Det bara trasa sönder och de var skit kladigt! :( 

Just nu pratar jag med Amanda på skype :) Vi planerar en dejt på fredag hemma hos mig! Hoppas de funkar! :) 
Nu ska jag skriva ett till inlägg, om min KROPP! Ni såg rätt, jag ska göra ett inlägg om min kropp. TÄNKTE jag, men jag vet EJ, haha ;) 
Nu ska jag fortsätta talka med Amanda! PÖss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0