man kan inte förlora något man aldrig haft


Hej på er! Nu är dagen förbi och vad har jag gjort alla timmar jag vart hemma? Jo, jag har sutit vid datorn, enbart! Att jag orkar!? Kollat på en film, how to lose a guy in ten days riktigt bra var den! Men tror jag sett den förr.. En typisk sån film som går på fyran på lördags-kvällerna ;) Men den var bra! Rubriken är ett citat från filmen! Som passar väldigt bra in på mitt liv just nu! 
Nu tänkte jag kolla en film till :) Inte bestämt vilken än men.. 
Harräven kollat på vad jag ska ha på mig imorgon! :D de är tvärt om dagen, så jag ska vara kille alltså (så ni inte trodde något annat...) Så jag fick låna lite kläder av lill brorsan Albin. Ett par chinos, haha nästan alla hans chinos var för långa och för tighta över låren... Inte riktigt samma kropp... ;) Men tröjor passar iallafall! :) En tjock tröja och en keps med rockstar märket på ;D 
Får akta mig för tjejer som kommer springa efter mig imorgon tror jag.... ;) HELT SERIÖST! 

Nog om de :) Dröm så sött nu! Även fast klockan är typ åtta mig aja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0