jag undrar om gudarna jag inte tror på hör



Idag var de ju dagsvärke till Haiti för högstadiet på Tanumskolan :) Alla skulle stanna hemma och tjäna in 100 kr på något sätt. Jag följde med Mamma till Loftet och de var ju inget tråkigt och jobbit precis så de var bra! :) Även fast jag var väldigt trött.. Man blir ju inte jätte pigg när man vaknar om man har fått massa samtal mellan 3 och 4 mitt i natten! Haha knas dedär! Men ja upp ur sängen kom jag ju.. Och ivag till Loftet med! Har sorterat en massa saker i några skrubbar, dragit ur spik i MÄNGDER ur väggarna och lite andra små saker :) Jag och mamma åkte hem nu vid två så de var gött. 
Nu ska jag sätta på en film! Lägga mig i sängen och bara njuta av att ta de lugnt! 

Känner att jag börjar bli sjuk.. Har känt de från och till nu i jätte många månader!? Men jag har aldrig blivigt riktigt sjuk liksom, masigt att bara känna att man blir de snart hela tiden -.- 

Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: - emma silverbratt

Hej! vilken fin blogg! Jag har precis börjat blogga, släng gära in en kommentar vad du tycker! Kram! :)

2012-02-17 @ 14:39:10
URL: http://emmasilverbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0