jag ska dansa fastän hjärtat brister



Halloj! Idag är det fredag, men de har nästan känts som måndag.. Haha har vart nära på att fråga några vad dom gjort i helagen xD men så kom jag på att de var fredag idag.. Men jag har ju vart borta från skolan i två dar, lika länge som en helg ;) 
Har iallafall vart en bra dag! Först gympa och lite SO, och efter de en tidig lunch och sen var de discoo! I ungdomens hus! Det sög faktiskt lite.. Först var de inte EN ända på golvet och dansa, vad var vi? Kanske 80 pers!? Men sen så gick iallafall några ut, men dom allra flästa gick faktiskt aldrig ut på golvet.. Vilket var väldigt tråkigt.. Jag var iallafall ute och dansa den största delan av tiden! Bilderna är därifårn! :) 

Sen vidare till jobbet och jag var så sjuuukt trött!! Men ja jag blev klar till slut och en timme efter jag kommit hem for jag till Mackan. Var där i någre minuter sen åkte jag och några killar till Backa skolan och spelade bandy. Jag var den enda tjejen i min egen ålder där idag. Men det är så de är och vart väldigt länge! Det är jag och killaran typ. När vi gick på Backa var jag i stort sett inräknad i killaran, för jag var inte med tjejerna alls! Så de känns inte konstigt att vara själv med dom alls! Även fast man kan störa sig något enormt på dom omogna killarna som aldrig tycks växa upp.. Men men! 
Vi åkte väl tillbaka vid nio kanske, kolla på tv och ja gjorde inte mycket! Sen åkte jag Viktor och Ante iväg i epan för dom lovade att kör hem mig. Vi tog två rundor runt sjön, två varv runt Östa och lite så innan jag kom hem ;) Men de är päs! Dom är väldigt schysta och bra killar båda två! Även fast Ante har en tendans att vara så sjukt barnslig och omogen den större delan av tiden man ser honom men.. AJA! 

Nu är de iallafall LOV i en vecka!! Skönt!! Även fast jag ska åka kort-vasan på fredag.. Taggad! Not..

Nu är jag så trött så jag kan stupa rakt i datan.. Så sängen får de bli ;) Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0