jag lyssnar på alla andra



Ja nu var även denna dagen över! Alla hjärtans dag till och med! :) Ska försöka få upp ett inlägg om kärlek sen. Passande just idag :)) 
Dagen har vart som alla andra tisdagar NÄSTAN. Sista lektionen som skulle vart slöjd blev istället en dansuppvisning i A-hallen. Det kom en tjej och kille på 14/15 år som är svänska mästare i dans i deras ålder. Ja som ni förstår var dom skult grymma!! Det var nästan som att dom inte riktigt passade in i våren enkla skola, haha nejdå! Men de var kul att se på :) 

Själva alla hjärtan dag har väl inte vart mer kärleksfull än andra, jag är ju forever alone! Haha gör inte saken bättre att jag sitter bredvid en som heter Johen i klass rummet och vi har tjatat hela dagen om att vi älskar varandra! Var super gulliga verkligen ♥... ;) Kanske kan diskuteras.. 

Jaja, just nu har jag tusen tankar i mitt huvud och jag kan inte få ordning på någon av dom! Det snurrar väldigt mycket och kärlek för mig känns just nu bara jobbig, konstig, och o-existerande där jag bor. Orkar inte.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0