I'm here, are you happy to see me?

Fotade med Johan förut, i regnet! Lite resultat bilder som jag lekt lite med:



Hej på er! Tänkt skriva länge nu men dagen har vart full proppad! Var först hos Johan då, vi fixa headern som jag är sjukt glad för! Sen så gjorde vi typ inget mer.. Sen Åkte vi hit hem, åt lite och sen greja vi med hemsidan till mamma nya affär (Loftet) Men de gick inge vidare så vi gav upp.. (haha jag fixa den sen när Johan hade åkt hem.. Men de var krongligt!) Efter de gick vi ut och fota! :) I regnat. Det var svin kallt!! Men korten blev bra! :) Duktiga Johan. Fick hjälp av båda mina bröder också för att hålla paraply över Johan och kameran ;D haha såg lite kul ut.. 
Nu efter han åkt hem så har jag pratat med Amanda i skype, haha försökt lappat ihop ett samtal iallafall!! Typ bryts hela tiden också har strömmen gått här hemma typ 78 gånger!?!? Eller iallafall fyra... Och varje avbrott har vart såpass länge att jag precis tänt ljus, och då kommer den tillbacka -.- 
Haha fick besök av PG och Viktor också i några få minuter xD haha PG bara stampa in och sa att han ville se hur jag hade de här hemma för han hade aldrig vart här, Hej på dig med PG! ;) 

Nu MÅSTE jag packa!!! Ska upp sju imorgon och åka åtta! Och jag har inte packat klart! Paniik...

Ska verkligen försöka uppdatera imorgon innan jag åker! Verkligen! 
Och om inte.. Så syns vi på söndag kväll för jag kommer inte kunna blogga i Mora :/ 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0