i bagagen


Nu är jag och Amanda äntligen hemma!! Känns som om vi åkt bil hela kvällen... Haha! 
Först så kom Jon, Ted, Elias och David hit till mig en stund. Sen så skulle dom till Strömstad och på nåt vänster så kom vi med i bilen... Haha ;) Och det var Viktor som körde :) Ja de blev ju ett ANTAL stopp, lite tjafs för att ingen viste vilken adress det var till festan dom/vi skulle till. Lite mer tjaft och lite mer stopp där efter så hamnar vi TILL SLUT på en fest i Strömstad..! Och jag kan ju säga att jag inte skulle vela vara ägaren till den festen asså!! Det var knökat med folk och dom gjorde sönder saker överallt! Haha och vi Bullingar var as mobbade.. Ingen ville typ ha oss där xD vi stanna ett tag, och efter vi blivigt tillsagda att åka några gånger så åkte vi till slut hemmåt.. ;) Eller a först en sväng till Nordby för alla ville ha mat! Men det var stängt överallt så vi blev tvungna åka hem mot Bullaren. Jag, Amanda och Elias fick hederas platsen i bagagen! För bak i bilen satt de två av-däckade killar... ;) Och det var ju inte de bekvämaste jag vart med om kan jag ju säga! Men men man ska väl vara med om de med.. ;) 

Herregud de var väl hela kvällen i detalj.. Nu ska jag och Amanda sova iallafall!! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0