i looks like this:

Ja detta är min kropp, och det är såhär jag ser ut! Jag har dålig självkänsla och ser inte min kropp som något perfekt, eller fint alls. Om jag tänker efter finns de ingenting på min kropp som jag är stolt över eller som jag tycker och speciellt mycket. Men det är såhär jag ser ut! 
Detta är inget skrytande, haha snarare ett rop på hjälp! xD  otränad kropp, tjaaaa!!

min kropp i sommras: 


Ja det var min kropp! Just nu och de senaste året. Visst är de fint med kurvor! Men en smal och fin kropp skylle jag aldrig säga nej till!! Jag skulle kunna göra mycket för att ha den där smala kroppen, lilla magen. Att kunna äta hur mycket som helst, och hur mycket onyttigt som helst! Utan att de syns NÅNTING. Visst har jag försökt att äta mindre, för när jag äter onyttigt syns de på mig. Direkt. Men jag kan inte sluta äta? Visst godsaker och sånt skulle jag kunna sluta med, men att äta mindre totalt skulle aldrig funka! Jag älskar mat?!Och jag älskar godias. Och alla andra godsaker? Det är väl en del av livet? Haha jag är helt omöjlig.. Jag vill gå ner i vikt och bli smalare, men inte äta mindre.. YES det ser lovande ut för mig.. 
Och ja jag tränar ju, även fast de just nu står rätt still på den punkten.. På sommaren försöker jag vara ute och jogga så mycket de går och på vintern åka skidor. Men jag är välsigt trött på att jogga och åka skidor.. Alltid samma sak.. Så efter kortvasan ska jag försöka sakffa gymkort Tanum! Vill få igång träningen, på ett roligt och annorlunda sett. 
Men jag älskar den smala kroppen.. Skulle vela ha den smala kroppen! Skulle göra mycket för att få synligare nyckelben och smalare lår! 
Det ända posetiva med min kropp är väl mina bröst. Enligt killarna iallafall, för mig skulle jag gärna kunnat haft mindre. Jag har ju aldrig valt att ha en D kupa? Det är väl bara killaran som gillar dom? Jag skulle kunnat sluppit dom! 

Mitt ansikte och hår: 
Jag gillar inte mitt ansikte. Absolut inte!! Jag hatar de fler dagar än jag gillar de, jag kan aldrig kolla mig i spegeln och tycka att mitt ansikte är fint? Jag har stora synliga finnar i hela ansiktet, dom förstör så sjukt mycket! Jag har ett ärrat ansitke som hela tiden påminner mig om att jag ser förjävlig ut! Bilden nedan är en bild mig när jag sminkat hela ansiktet föruom pannan, så ser hela mitt ansikte ut, ibland värre, ibland lite bättre. Men alltid en massa finnar. HATAR DOM!

Ja och nu till mitt hår! det är väl de jag är mest nöjd med med min kropp, även fast jag ofta klagar på att de är vågigt och krulligt... Men nu när jag börjar få lite längd på de så blir de tyngre och plattare :) Det är jobbigare när de är kortare! Då ser de ut såhär:         (jag när jag var...liten)

Nu när de är längre ser de ut som nåt sånt här:




Ja det var lite om mitt utseende! Men också om avd jag jag tycker om mig själv och mitt utseende. Tycker du att detta inlägget var fel av mig att lägga upp? Då kan du kommentera eller ta kontakt med mig. Vill gärna höra era åsikter om att lägga upp såna här bilder och texter. 
Hade bra! :)

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Tycker du ska vara stolt över dig själv för du la upp detta inlägget! Du visar att du är du, och det ska du verkligen vara superstolt över. Du är unik.

Plus har du svinsnygg kropp, 2 die 4 <3

2012-02-08 @ 19:50:57
URL: http://zoomsisters.blogg.se/
Postat av: Tobben

Jag tycker att du är väldigt fin.

2013-04-29 @ 12:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0