helt slut


Hej på er hoppas ni haft en bra onsdag! Haha höll på att skriva torsdag men.. ;)
Ja min onsdag har inte vart så händelserik. Gått igenom text-häftet till svenska nationelle, och haft kamratstöjarmöte bland annat. Sen efter skolan så gick jag till bildsalen för att förbereda saker inför kärleks veckan vecka 7. Det är kamratstödjarna som håller i hela veckan och den är ju då runt alla hjärtans dag. Vi har tema dagar i skolan som pyjamas dagen då alla ska ha pyjamas eller mjukis kläder, eller crazy hair day då man ska ha en galen fresyr och ja de är olika varje år! :) Och en av veckodagarna är alla hemma och ska arbeta ihop 100 kr som skolan sedan ger till Haiti. Fint gjort tycker jag! Och på fredagen är det disco eller film tittande! :) I år ska vi även ha en föreläsning under veckan och sen kommer även ett par som är svenska mästare tror jag eller vad de var i dans, spännande! 
Sen är även heela skolan full av pappers hjärten, lappar med kärleksfulla ord och upplysningar om att pussas/ kramas. Det finns också puss och kram rutor i hela skolan! :) Underbar vecka!! ♥

Det var lite om deee! Nu sitter jag i sängen och päser. har lysnat lite på en ljudbok som jag har lysnat klart på imorgon så jag kanske skrivr lite om den imorgon! :) Det är Camilla Läckbergs senaste bok Änglamakerskan. Sjukt bra bok!! Precis som alla dom andra hon gjort :) Camilla kommer ju härifrån eller ja från Fjällbacka vilket är typ 45 min från mig eller nåt. Så de är ju lite coolt att hon blivigt så känd! :) 

Åh borde plugga!! Men jag har ingen ork alls. Just nu känner jag mig nästan sjuk. Eller när jag blir sjuk får jag typ ont i ögonen eller vad man ska säga, och så har jag nu! FÅR INTE BLI SJUK!!

Ha de så GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0