haha ni märker vilken rolig dag de är!

Hihi tjuva den här fårn Jenny ^^

vad heter du? – Fanny Elin Älgemon
hur gammal är du? - 15 år
hårfärg ? – brunt ;D
lång / kort ? - alldeles för kort..
skostorlek? - 38
är du kille?-  hihi
är du tjej? – ja de lutar åt de hållet kanskee ;)
är du singel? - yes
skulle du kunna starta ett förhållande nu? asså jag vet inte? jag är inte på G med någon om de är de som menas!
är du intresserad av nån tjej/kille? nej inte nu

har du ett förhållande? - nope
är du tjock? - ja smal är jag då inte!
kan dina föräldrar lita på dig? ja de kan dom göra
har du glasögon? - i skolan mest, eller a jag tar på dom när jag får ont i huvet
har du bra självförtroende? - beror på men jag ska nog säga nej
har du blivit sviken nån gång? - ja det har jag.
.hur är ditt humör just nu? - just nu rätt bra
har du testat på knark? - nej och kommer aldrig göra!
.tycker du om jordgubbar? - nästan för mycke ;)
.har du druckit dig full nån gång? - ja de har jag gjort
.har du testa snusa? - nej de har jag inte
.har du rökt någon gång? - haha har väl hänt!
har du några syskon? -  två små-bröder
.vad har du för mobil? – en ful sony ericsson
.tycker du om att sola? - ja de är gött men kan bli jobbigt!
.gillar du grillat? - oja!!
.favorit film? – Dirty Dancing alla gånger!
.hur mår du? - det är väldigt blandat! försöker vara glad
lunarstorm eller bilddagboken? – bilddagboken
är du snygg? - nej de tycker jag inte, alla andra är snyggare!
.vad är de bästa me dig - hmm, att jag bry mig om andra! ibland nästan för mycket
.vad är de sämsta me dig? - att jag kan förlåta personer som inte förkänar de kanske?
.kan du cykla utan händer? - på vanlig cykel nej, men jag kan ju cykla enhjuling.. ;)
.har du moppe? – yes!
.har du körkort? - nej….. hehe snart!!
.har du magrutor - nej :((
.vart bor du ? - i skogen
.trivs du där? - ja de gör jag!
.favorit stad? -  Stockholm/London :D
.är du bisexuell? - killar ♥
.vad tycker du om bögar? - att dom är precis som alla andra, nästan! inget fel med dom!
.ska din tjej/kille helst va lång eller kort - haha är killen kortare än mig är han fasen kort!!
.vad tycker du om fotbolls-vm? - massa program på tven som inte säts -.-
.vilket lag i allsvenskan håller du på? - de som är bäst! :D = inget alls
.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - Hmm.. Stockolm, eller något varmt land!
.dricker du? – det händer!
.har du tröttnat på frågorna? - nej jag har ändå så tråkigt ^^
.bra då fortsätter vi - kör på bara!
.har du egen dator? - ja
.egen tv? - nej
.har du dvd? - nej, inte egen
.har du boxer? - nej
.har du stor säng ? - nej..
.har du stort rum?  - nej!
.hur många kuddar sover du med? - 3 eller 4
.har du bra kontakt med dina föräldrar – ja de har jag! och den har till och med blitt bättre
.sova ensam eller med någon? - med någon, eller a beror på vem!
.vem sov du senast med? - det var amanda :D
.när la du dig inatt? - efter tre nån gång ;)
.när vakna du imorse? - kl 12
.vad heter du på msn? – fanny.algemon@hotmail.com
.vet du någon som äger en blogg? – ja
.vad har du för mobil nummer? - 0707654321
.vem hade du senaste msn konversationen med?- haha jag vet inte! filip kanske de var?
. Vem skulle du göra vad som helst för? vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0