en stråle av vår




Tja tja tjena! Har ni haft lika underbart väder som jag idag? Shit var typ 13 grader, haha typ ingenting jämförst med en sommar dag men ;) Vinterjackan var alldeles för tjock idag! Är de lika fint imrgon blir de skinnjackan! :) 
Njöt iallafall av den varma solen! Vill se och känna mer av den :) 
Kläderna jag hade på mig idag var en lång bluse från Bik Bok, en ljus lång kofta också från Bik Bok, blå strumpbyxor och converse. Känndes sommrigt! 

Nu sitter jag inne vid teven och kollar på 112 på liv och död med mamma och pappa. Har hjälp mamma med ett mail och så. Shit två dagar kvar tills hon öppnar affären!! :D 

Ska duscha nu strax och sen gå in på mitt rum igen :) 
Ja juste! Jag och mamma har kollat på vad de kostar med gym! Det låter fakiskt possetivt :D hoppas! Vill verkligen börja gymma. 

Ha de så bra, skriver nåt sen :)

Kommentarer
Postat av: anna

BRUDEN! vad snygg blogg, döööör! och så snygg DU är! <3

2012-02-28 @ 19:28:40
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0