du vet, jag ville bli din


Tjena! Kom precis hem från Östad. Mamma skulle väcka mig halv tolv för att jag skulle med till Loftet för att Johan skulle komma dit och fotta, men jag vaknade av mig själv vid tolv och då hade hon ju inte ringt! Men hon kom hem några minuter efter och då var även hennes bästa kompias Petra med :) Hon hade tydligen kommit bort till Loftet och var med mamma en stund :) Så vi fikade med henne och så :D sen åkte vi bort till Loftet också kom Johan :) Han fottadee lite överallt, blev mer än 100 kort så de gick ju bra ;D Sen gick jag med hem till Johan i typ en timma, grejade lite med datorn osv, johan passade på att facerapa mig på facebook så jag fick ett förhållande!?!?! Jävla Johan asså -.- Aja sen åkte vi hem nu vid fyra :) 
Ska bort till Johan imorgon igen och greje med bilder och såå :)) Super! 

Nu ska jag steka vofflor :D och mamma ska göra semlor, fet tisdagen idag ju!!! Mums. 

Älskar bilden!! Anders som redigerat och han är GRYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0