dödens trött









Hej jag heter Fanny och jag är för tillfället väldigt trött och utrokat. Resultatet av det blev det ni ser här ovenför. pugnt. 
Hahaha ååh jag ockar inte!! xD 
kom hem från Mackan för mer än en timma sen. Dom stängde tidigare och de kan jag ju förstå. För efter halv nio var de bara 4 pers där. KUL. Jag åkte dit vid åtta, eller först åkte jag till Backa för där var killarna och spela bandy, men dom var klara när jag kom så dom bytte om och PG isolerade mig med ett fett lager kill-parfym, muuuuums va jag älskade de!! ELLER!? PG asså -.- A sen åkte jag med Jesper och Ante till Crusaders. Satt och spela lite kort och sen åkte typ alla -.- till slut var de bara jag, Fille, PG kvar typ xD sen kom Joakim också. Och jävla PG kasta mig i snön och sparkade massa snö över mig!?!?!? Och Fille hjälpte till... :'( Jävla PG!!! -.- Sen åkte jag hem halv tio. 
Nu sitter jag och leker oseriösa leken med min cam! Haha och pratar med party pinglan Amanda på telefon ;D 
Men ska strax lägga mig för jag är DÖDENS trött! Eller döds trött som de heter på svenska.. ;) 

Hahah ni behöver inte kolla mer på mitt flummiga trötta jag nu! Pöss

Kommentarer
Postat av: e

Härligt att höra! det är bara bra med mig med :) Puss!

2012-02-05 @ 12:34:52
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0