det var kärlek vid sista ögonkastet.


Hej, hej på er. Vad händeeer? Det är torsdag, jag är döds trött, imorgon är de fredag och jag vill bara sova. nu! Men jag har ett väldigt viktigt prov imorgon på andra världskriget och jag måste fick en dans till i kiss a girl som ska visas upp på gympan. Det är jag, Elin, Maria, Dannis, Stefan och Gustav i en grupp, haha inte den absolut bästa sammansättningen om man säger såå! Haha, så jag ska försöka fixa en dans har jag sagt. Vilket inte är de enklaste.. 
Och ja jag måste plugga! Och sen vill jag göra ett inlägg om boken jag lysnat klart på också vill jag lägga mig tidigt. Känner att allt inte funkar.. 

Hoppas er dag vart bra! Jag har inte så mycket mer att säga så mi får ha de fotsatt bra :) 

När jag såg dig för sista gången så såg jag kärlek. En kärlek som aldrig kommer bli posetift besvarad. Men en gång var den de. En gång fanns de kärlek från ditt håll. Mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0