det kommer med stormsteg




Tre smak-provs bilder från Loftet! :) Inga profs bilder direkt! Men åh de blir så fiiint!! Stolt över dig mamma ♥ Ja de är ju bara typ 8 dagar kvar tills premiär öppning :D Guud!! De har går super fort allting verkligen! Men bra, de blir de! 
Fler bilder kommer, vill inte lägga upp för mycket innan de öppnat och hemsidan som kommer är klar, det är ju faktiskt mammas och inte mitt :) Men jag kan inte låta bli!! 

Nu har jag faktiskt börjat packa lite smått tills torsdag då de bär av till Mora. Vet inte hur mycket jag hinner imorgon så ja, jag börjar lite nu! Shit va jag är otaggad för kortvasa!!!! Så sjukt otränad och därav är jag inte pepp alls på detta. Konditionen är ju inte vad den bör vara.. Fan, men hoppas detta kommer gå ända! 

Nu ska jag fortsätta med min packning och sen kolla lite på andra avenyn :) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0