det är dig jag syftar på när jag säger glädje



De är nästan läskigt så mycket energi, och vad possetiv man blir av den här solen och värmen som kommit! Riktigt skön kännsla. Iadg var de kort dag också, så jag kom hem för en stund sen och kan njuta här hemma av solen i flera timmar till! Har redan planerat en promenad som jag ska ta efter jag dammsugit här inne för att hälpa mamma lite :) Men efter DE så går jag ut och njuter av den varma solen som förgyller den alldeleas blåa himelen. ♥

Hoppas att eran dag har vart bra! 

Dagens: Linne // Bik Bok. Svart linne & kjol // H&M. Jacka // London. Skor // skopunkten. Väska // H&M. Halsduk // Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0