denna fantastiska årstid


Sitter och kollar ut på regnet ♥ Som faller över snön.. Underbart fint! Det är bättre med snö än med regn. Skulle de inte vart sånt här skit vädr skulle jag kunat gå ut och röra på mig kanske. 
Har precis kollar klart på en film, L.A Gigolo ake Spred hette den, faktiskt en bra film! Borde inte vara en sån film man gråter till men jojo! Jag klarade de allt.. Slutet var dock uselt.. Men de var bra ändå!

Nu ska jag ta en frukt, luta mig tillbaka och kanske unna mig så mycket att jag kollar på en film till!

Jag förstår att du hatar mig. Jag hatar mig själv och skulle jag vara i din sits skulle jag göra samma sak. 
Men jag saknar dig ändå, du kan inte ana..
Jag hoppas du älskar henne, och att hon älskar dig. För du är värld kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0