de är nästan så jag vill höra det igen


Satte på en till film och kröp ner i sängen! Haha massor av meningslösa inlägg blir de ja! ;) Nej men ja de har inte hänt nånting ;) Vad har ni gjort i helgen?
Funderar på att gå igenom massa gamla bilder nu! Kommer inte kunna somna på att tag så ;) Får se om jag gör de :) Bilden har Anders photoshopat :D grund bilderna har Jenny tatta :) Gillar den sjuuukt mycket! :D
Men vi ses imrogon guys! sov gott

- Du sa förlåt, bad om ursäkt. Men en rymlig usäkt som jag inte riktigt vill få in i mig! Like lite som jag vet att jag vill fölåta dig. 
De var dig jag aldrig ville se igen! Din kropp och din röst jag alldrig ville uppleva runt mig! 
Men som alltid kan man aldrig komma undan. 
Om du får mig att förlåta dig kanske jag inte kan förlåta mig själv. Du förstörde en del av mig! Det är du som blev grunden och startade allt detta lidande den senaste månaden! 
Är du värld en förlåtelse? Ett leende? Ett hjälpand handtag? 
Du är en människa, en människa som vill förlåta, men göra det ogjort är omöjligt. 
För de som hände visste inte jag var möjligt! Att du? Att de då? Att de kunde gå så.. 

Det är nästan så jag vill höra dig be om ursäkt och be om förlåtelse igen! Med lite vett i huvet skulle jag kanske tro dig lite mer. Om du inte menade de som hände, kanske du inte menade när de bad om ursäkt heller? 
Jag hade bara hoppats på att slippa se dig igen. Och du gjorde allting väldigt väldigt förvirrande! 
Även fast du log, även fast du skrattade, och ville ha min hjälp. Min hand.
Fast du menade de kanske lika lite som du gjorde förra gången.   

Inte omöjligt!! Eller hur? 
Vad vill du?.. jag vill höra en ursäkt igen. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0