bara slappna av!


Det är fredag, jag är äntligen hemme efter jobbet och en jobbig vecka, jag är ny duschad och har ätiti en mys middag med familjen och nu slappnar jag AV för första gången denna veckan! Jag njuter av att den är slut och nu inleds en otroligt slapp och återhämtande helg!! Funderar på när jag ska åka till Macken eller ja Crusaders om jag ens tar mig dit, får bli efter åtta isåfall! Nu vill jag slappa och ta de alldeles för lugnt. 
Hoppas ni har haft en bra vecka med många framgånger! Tänk inte på dåliga saker en freddags kväll, tänk bara på allt roligt och bra! Det är de ända som betyder något. 
Ja dagen just idag har vart lite små jobbig, först gympa och träning inför en dans, första gången vi gjorde några framsteg över huvud taget i vår grupp idag! xD och sen var det de fruktade historia provet.. Men de gick bra!! De var nästan 25 frågor och jag svarade på alla, det blev nästen fem nerklottrade sidor totalt! Jag är änå nöjd med provet! :) Hoppas för en gångs skull på ett bra betyg.. Det är i vanliga fall inte min starkaste sida dedär med bra rasultat på prov. Jag blir så sjukt nervös inför prov.. Inge kul! Sen var de en kort engelska och sen slutade vi :) Efter de åkte jag och jobba och nu är jag hemma ;D haha de var deee! 
Nu ska jag lyssna på musiiiik och slappa i överdrift känner jag, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0