andnings rum



Ja detta med att åka iväg utan förvarning var ju inte planerat! Skulle skrivit här men så blev de inte så, hann inte innan vi åkte till Älgemon igår, ja för de är där jag vart sen igår! Vi åkte dit precis efter jag vaknat så vid 12 typ. Har inte gjort så mycket, var ute igår och åkte lite skridskor men de var så sjukt jävla kallt så de gick inte så länge.. Sen har vi (jag och mina bröder) kollat på gamla VHS filmer för det kan man göra på tven vi har på vårt rum. Mysigt! Gud kollade på Skönheten och odjuret igår, älskar den filmen, den ska jag visa för mina barn! Älskar själva meningen och handlingen i filmen. Kan inte förklara hela den handlingen och meningen nu för då blir detta inlägget ÄNNU mycket mer längre men.. Ni har säker sett den ändå!
Och igår kväll kollade vi på melodifestivelen, eller ja jag hann inte kolla klart på hela innan jag somnade.. Och sen väckte pappa mig vid 12 igen när han skulle sova..  Då sprang jag upp i den inskalla trappan och raka vägen in på vårt rum och kröp ner under de kalla täcket.. I hallen i huset är de inte isolerat så de är minus-grader där.. Så de ryker ur munnen och de är frost på insidan fönstren.. Som ni ser på en av bilderna så at de frost på låset och dörrlisten på dörren, på insidan då! Så ni förstår ju hur kallt de är i den hallen... Så de de krävs ju att man eldar så de är varmt i restan av huset, där de är isolerat. 

Idag så vakna jag vid tio och sen åkte vi hem vid ett eller nåt. Och efter de har jag STOR städat hela mitt rum!! Herregud va jag är städat.. Slängt massor av saker! Skönt. Så nu kan jag lägga mig i ett alldeles rent rum :) 

Hoppas ni haft en toppen helg. Nu ska jag strax sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0