ajjamen!



Kom inte på någon bra rubrik om ni undrar... ;) Haha. 
Dagen har vart som en vanlig tisdag brukar vara :) Vanliga lektioner och så :) Och efter skolan stannade jag kvar i bild salen för att förbereda saker inför kärleksveckan nästa vecka! :) Klippte hjärtan och skrev raggningsrepliker på papper som ska hänga på väggarna i hela skolan! :) Åh gillar den veckan!! ♥ så de var ju kuul :) Något mer som var kul var att jag smsade med en! :) Blev genast lite gladare!! 
Sen skulle jag gå till B-hallen, men på vägen dit stötte jag på Sara! :) Som jag inte träffat på as länge för hon går i ettan på gymnasiet ;) Men de var kul att se henne! :) Och hon var påväg till vårdcentralen så hon bad mig gå med så jag gjorde de och satt med henne i väntrummet innana jag var tvungen att gå :) 

Nu kom jag precis hem och ska bara päsa, ska prata med Amada på skype också för ovnlighetens skull också!! ;D 
Höres!


Halsduk -  Gina tricot 
Mag tröja - Gina Tricot 
Kofta - Vero Moda 
Kjol - Hemköp Munkedal 
Örhängen - Vet inte 
Klocka - Ur & Penn 
Ring (höger hand) - Søstrene Grenes 
Ring (vänster hand) - H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0