mardrömmar

jag i studion på skolan för ca 2 vekor sedan.
 
Godmorgon på er. Hoppas ni sovit lugnt och skönt, för de har absolut inte jag... Somnade halv fem i morse för hade somnat i soffan mellan åtta och ett igår kväll. Och hela den tiden mellan halv fem i morse och nu till ett då jag vakna så vet jag inte hur mycket jag drömt... Hatar att drömma. Har nte alls drömt mycket på väldigt länge, men inatt kändes det som att alla hemska drömmar kom på samma natt. 
Vaknade vid åtta i morse och stor grät och typ skrek, hoppas ingen hörde mig! Haha. Men fy vad jag hatar den känslan.. Då hade jag drömt att en kille börjat hata mig och jag fick ett pappaer an en annan kille och han sa att där var andledningen. Och att jag aldrig någonsin skulle ta kontakt med killen igen. Jag kommer inte ihåg vad som stod på papparet. Men sen började alla runt omkring mig hata mig också. Jag hade en liten fest hemma hos mig och alla vände mig ryggen och var sjukt taskiga och dumma mot mig. Och nånstans där vaknade jag och stor böla! 
Närsta dröm var om att jag missade tåget hem från skolan, och jag ringde till pappa och han var jätte jätte arg för att jag missat det. Och jag tror jag fick vänta 4 timmar på nästa tåg. även då tror jag att jag vaknade och grät. 
Sen drömade jag någon annan dröm om tåg igen också innan jag vaknade och gick upp för jag klarade inte mer, haha.
 
Nu ska jag fortsätta med min frukost här vid kvart över ett tiden. Hoppas ni får en bra dag. Så dyker jag upp här snart igen. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0