You're far away, i wish you disappear.

Nu är dagen avklarad och de har gått riktigt bra faktiskt! :) Jobbade ju i affären idag utan mamma. Men farmor var ju med och hjälpte till med kaffe, disk och sånt. Och jag hade kassan och kunderna. Lite pirrigt att inte ha mamma som kan hjälpa när de blir stressigt vid betalning och så, de blir lätt fel då! Jag gjode även fel, men vi ordnade de när mamma kom tillbaka så de gick ju bra ändå. Och de var även väldigt kul att jobba med farmor! :) Har ju inte träffat henne på fem veckor. Så hon har berättat om hennes undebara Europa resa för mig idag, åååh vill också resa runt :( Men de får bli om några år! 
Sen har de inte hänt mycket, lagat mat för hela femiljen har jag gjort! Så duktig är jag ;) Ska försöka gå ut och springa sen med, är ju super fint väder! Synd bara att man inte kan gå ut och sola nu såhär sent... Får ju liksom ingen färg :( Trist att man jobbat på dan! 

Hoppas er dag har vart bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0