you were in my dream last night. and the night before that...

Då var kalasandet över för ikväll :) Blev middag och god glass-tårta men lite prat innan jag gick bort till Jenny en sväng :) Sen gick jag tillbaka och då hade Johan kommit hem :D så prata lite med han innan vi åkte hem :) 
Imorgan ska nämligen Johan, Elin, Maria och jag till Älgemon och sova där :D såå roligt! Har inte träffat Elin och Maria på hela sommarn! Och nu ska Elin flytta till Alingsås med :'( För hon ska gå i skola i Göteborg, så de är väldigt nödvändigt att träffas!! Och på köpet ska Johan med också :) Kommer bli jätte bra! 

Nu ska jag kolla på serier och götta mig! Ha de så bra :)

Bilderna är på hur kag såg ut ikväll :) förutom den första då ;) Men jag hade på mig en tunika från H&M som jag tycker mycket om. Och ser ni! Fläskläppen börjar försvinna ännu mer nu, bra! För övrigt ser jag as konstid ut på ansiktsbilden på mig... Men jaja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0