You try to fake it but you're breaking every rule

Ligger i sängen ny tränad och nyduschad men ett äpple i handen och ska sätta på en film nu innan jag ska sova, så himla trött! I hela kroppen. 
Ska jobba lite imorgon, eller ska  åka dit iallafall så får jag och mamma se om jag behövs eller inte, de är inte så mycket sommargäster kvar nämligen så de är inte lite mycket folk. Så får se hur de blir, ska jag inte jobba kanske jag gör något annat. Om jag inte bara åker hem. Idag var jag med Johan ett tag för exempel. Jag, han och hans lillasyster cyklade ner till sjön och spelade tennis på tennis banan, har aldrig spelat tennis på en sånn bana förr men de gick rätt bra! Jag var grym på att surva! Men usel på att spela annars, haha ;) Övning ger färdighet.  Bilden är dessutom nere från sjön idag!

Nu ska jag sätta på den där filmen. Ni får sova gott! 

Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Fina fanny! <3

Svar: DU är fin Emma! <3
fanny älgemon

2012-08-08 @ 23:45:50
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0