you make me wanne love you. but I know it would never gonna work

Gud va är de med denna sommaren!? Idag har de regnat, vart soligt, vart varmt och kallt, de har blåst och de har vart vindstilla. Typ alla väder man kan ha!? Blir galen... 
Har iallafall vart i Tanum idag. Skulle ju på fest nu ikväll, men den blev dessvärre inställd :/ Så de får bli en annan gång! Var med Jenny några timmar iallafall, vi käka och hade de gött. 
Sen blev jag medtvingad till Älgemon nu när jag kom hem för att tvångsbada med David... Att han kan tycka att de är skönt i vattnet!? För idag var de verkligen INTE de! Uuuch så kallt :( Men jag doppade mig iallafall för jag är en sånn bra syster! ;) 
Imorgon ska jag jobba, ensam....!! Eller farmor ska vara där en stund, och sen pappa. Men jag ska vara själv utan mamma liksom, vilket jag aldrig vart förr! Så de är lite pirrigt att jag ska stå själv och ta betalt och så. Men de kommer säkert gå bra! Och jag ska ju få träffa farmor igen med!! Hon har vart på semester en månad så de var längesen jag såg henne! Åh längtar efter en kram av henne :) 

Nu ska jag krypa ner under täcket för jag fryyyyser! Och muntra upp mig med That 70's Show. 
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0