what a surprise

Nu kan jag äntligen blogga haha. Har haft fullt upp med matlagning sen jag kom hem från Loftet, men! Som tur var så blev mina pannkakor lite mycket godkända som vanligt :) 
Har jobbat i 4 timmar idag, har inte vart så mycket folk men ja tillräkligt för att de ska behövas svå personer som jabbar. 
Imorgon ska jag jobba väldigt lite. Jag och Jenny har planerat att ses, så vi tänkte äka till torp. Men nu blev de inte så för jag var tydligen tvungen att jobba enligt mamma. Så... Fan! Men jag kommer träffa Jenny i vilket fall som helst! 
På kvällen imorgon ska jag till Hällevadsholm med och sova hos mormor och morfar, ska bli mysigt och roligat att träffa dom! :) 

Så ser de ut! Nu ska jag kolla på nån serie, tända ljus och njuta av att jag är inne och att de regnar ute. Sluter de regna senare ska jag nog ut och springa. Men ja regnar de skiter jag nog i de helt. För ja , vilken överaskning att de regnar! De är ju så ovanligt för denna väldigt Svenska sommaren!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0