vi är dom som förlorar men jublar ändå

Då var den här helgen snart över. Och imorgon är de dax för en tidig morgon men sen, en förhoppningsvis rolig skoldag! Men innan jag lägger mig ikväll tänkte jag hinna springa en slinga på 7 km eller mer, vika alla mina tröjor i garderoben och få över lite musik till mobilen. 
Så jag tänkte börja nu! 
Annars har dagen i bjutit på något mer än en film.. Väldigt meningsfull dag! 

Bjuder som ni ser på två bilder också på allt som mamma åstakommit i köket idag. De är kräm, sylt, mos, inkokta plommon, marmelad och säkert nåt mer! Rikitgt gott!! ♥

Nej nu ska jag ta på min träningskläder och ge mig ut och få något gjort. Ha de bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0