sommarens sista dag

Sommarens sista dag på nåt vis blev de idag. Sista dan för min sommar iallafall. Och den var varmare och fina än vad jag trodde den skulle bli när jag vaknade för 8 timmar sen. Helt fel dag för långa jeans helt klart. Såklart var de de jag tog på mig innan jag åkte!... Känner mig fortfarande typ påväg att bli sjuk, vilket inte är en välkomnande känsla när jag har mitt första möte med skolan jag ska gå på i tre år framåt imorgon. Lagom pirrigt!   Men jag kommer inte helt själv iallafall. Jag och mamma ska hämta upp Maria en av mina bästa kompisar från Tanum påvägen till Uddevalla och Sinclair så går vi in genom dörrarna i skolen tillsammans. Sen splittras vi till musik och media. Ska bli pirrigt men också skönt att omges med bara totala främlingar! Kunna visa nånting jag vill visa för folk, dom vet ingenting om mig och jag vet inget om dom. Skaffa nya vänner från gruden. Ska bli sjukt kul! 

Så ikväll blir de att förbereda för imorgon, vad man ska ha på sig osv. De är fan svårare än vad man tror! De är ju de första intrycket imorgon. 
Som tur är frå jag sovmorgon imorgon iallafall. Uppropet börjar kl 12 och slutar kl 15. Men på onsdag ställs klockan på halv sex.. Fint! 

Nu ska jag fortsätta kolla på Heartbeats ett tag som är en ny serie på TV6 Play som handlar om house musiker, med andra ord nåt jag kan kolla på i timmar! 
 
 
Alla bilder är tagna på Älgemon idag.

Kommentarer
Postat av: Sara Wetterlind

Lycka till idag Fanny! Jag vet att det kommer gå super! :) kram

Svar: Tack Sara! :) Kram
fanny älgemon

2012-08-20 @ 06:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0