so listen to the word i say

Kom hem nu för en stund sen efter två nätter hos Jenny, men idag ska jag sova hemma! Haha. 
Vi har haft de bra iallafall, typ bara kollat på tv? Bra gött! Finns ju inte mycket annat att hitta på, idag regnar de dessutom! Mysigt är de ju men. 
Imorgon kanske de blir Torp, får hoppas på de iallafall för jag vill ha nya kläder! Ska bland annat på två fester denna veckan och jag vill ha nånting nytt och snyggt att bära dessa kvällar! Nånting jag INTE haft förut, allt är så utkötat. Så jag hoppas på en sväng i affärer imogon! Sen är de ju skol start snart, kul med nya kläder då med.

Nu ska jag kolla på film, haha för ovanlighetens skull! Ska duscha med, eller ta ett bad. Får se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0