plommon ♥

Kom hem förut och fick rasskt agera plononnom-plockare från makren under vårt plommon träd! Underbart med plommon! Min absoluta favorit frukt. Och nu ligger de cirka 1000 stycken ute på alltanen, muuums. De värsta är ju bara att man inte kan äta hur många som helst för då får man ont i magen... :( 
Precis som plommonen så har dagen vart lyckad. Började med att ha min första matte lektion på Sinclair, de gick bara bra. Sa mest bara hej till läraren, fick en bok, såg till så han lärde sig namnen och sen slutade vi. Var uppe på Angeberg och hämtade lånekort också! Första gången på Angeberg faktiskt, stor skola!! Har även haft en gympa lektion där idag i deras gympa-sal. Där sa vi också bara hej till läraren, kollade runt i salen och dom andra små-rummen och såg till så läraren lärde sig våra namn. 
Efter dom två lektionerna skulle vi ha lunch och sen ett studiepass. Men vi börjar inte ha studiepass fören vecka 36. Så alla dom är inställda. Så ja.. Jag hade en liten rast där på tre timmar... Så jag passade på att gå på stan i två omgångar, äta en smarrig glass, gå till Östrabo för första gången i mitt liv och prata ed folk och sen, vipps! Så började jag sista lektionen. Och den var rolig så den var värld att vänta på. De var estetiskkomunikation (långt ord..) Där testar man iallafall på alla estetiska änmnen, så dans, teater, bild, musik och media. Super kul!! Så vi startade igång där nu idag :) 

Nu är jag egentligen väldigt trött! Men de hindrar inte mig från att ta på mig löparskorna och jobba en runda, så ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0