nytt, snyggt

Kan ju inte påstå att bilderna är sådär super bra men...! Haha får väll ta outfit bilder så ni får se hur allt ser ut lite bättre, så de kommer nog fram över :) De som syns på bilderna är även några smycken jag köpte i fredags :)
Fick tag på lite snyggt idag iallafall! Ville haft nån lite enkel t-shirt eller nån tröja med men de blev inget med de. Får väll se om jag får tag på de en annan gång, ska ju vara i stan nu varje dag så ;) 
Haha och på Torp kände jag att alla kollade liiite extra länge på mig och min finfina läpp... Haha ser ju ut som att jag har vart i ett väldigt stort slagsmål, blivigt våldtagen eller nåt annat väldigt hemskt! Haha fy! 
Nu är jag helt slut iallafall, kläder överallt på mitt rum... Lyckades ju få ur en stor del av hela garderoben på golvet i morse innan vi skulle åka hem.. Trevligt! Orkar inte riktigt titta på de... ;) 
Men får väll ta tag i de nu iallafall... 
ha de jätte bra! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0