lyckat

Kom precis hem nu från Hällevadsholm. Momor hade fixat frukost till mig i kylen så jag kunde ta en sovmorgon medans dom är i Tanum på marknad. Riktigt snällt! :) Så jag vaknade vid halv tolv och kom där ifrån ca en timme senare. 
Kvällen igår var riiktigt lyckad! Jag var på överraskningskalas för en kompis till mig som heter Sara :) Kunde ju inte skriva de på bloggen igår ifall hon skulle läst de ;) Men de var riktigt kul iallafall! :) Hennes reaktion när hon kom hem efter att ha vart på Torp hela dan, går in till vardagsrummet och får se en bunt vänner som skriker ÖVERRASKNING! Haha den reaktionen var de bäst på länge :D 
Och de var kul att träffa alla som var där. Vet ju vilka alla är men jag har inte pratat med nästan nån på ett år. Så de var riktigt kul att träffa alla! :)  

Nu ska jag åka bort till Jenny och va med henne och Ida :) Vet inte vad vi ska göra men de får vi see :) 
Ha en bra söndag! Bilder från igår kommer i ett senare inlägg! 

Bilden ovan är på mig nu idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0