love what you do

Bluse - Gina Tricot || byxor - H&M || mobil-fick - Telia || skor - Converse || örhängenen - okänt || armband - Marknad || ring - H&M || klocka - Ur&Penn


Gokväll på er. Mår ni bra såhär i höst starterna? Själv är jag ju då trött, såklart... Vilket ni kanske kan hålla med om att man är? Fy... Men idag kom jag iallafall hem lite tidigare! Haha hela EN timme... Åkte två timmar tidigare från Uddevalla än jag brukar men kom hem en timme innan jag brukar, haha. Men får va glad för de lilla. Slutar för tillfället kvart i två på torsdagar så gör väll om detta nästa vecka förmodligen. Om de inte är ändringar i shemat innan dess, ska få ett nytt shema på måndag? Fick ett idag, men ska komma ett till. 
Idag har vi förövrigt haft en väldigt rolig dag! Tycker jag. Hela förmiddagen så var alla ettor med i en "lek" med elevkåren på skolan. Leken var att alla blev uppdelade i typ 10 lag, också fick varje grupp en ruta på golvet. Sen fick vi ett pappaer som de stod massa saker på som vi skulle ställa i den här rutan, så vi skulle hitta så många saker som möjligt, eller få tag på så många saker som möjligt. På listan stod allt möjligt från spade till en elev på Angeberg , en kille i brudklänning och en tjej i kostym. Haha min grupp fick faktiskt ihop de allra mesta! Men vi nådde tyvvär ändå inte prispallen på 3-1.a plats :/ Men de var rätt kul på vägen! :) 
Sen nu innan vi slutade kvart i två hade vi vår första riktigt lektion!! Och de var mediaproduktion (tror jag), så vi kollade in mörkrummet och lite så, coolt! Haha. 

Nu har jag skrivit nog! Som ni kanske förstått så skaffade jag mig en liten iphone igår! Så ja nu tänkte jag leka lite med den. Känner mig verkligen inte som nån iphone-tjej!! Haha, känner sig typ snobbig med den i handen när man går i skolan.. Antar att jag forfarande känner mig ovan att äga den ;) 

Ha de super bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0