jag vet att du ser bra ut, men tittar jag närmare ser jag att inget annat har du

Riktigt seg dag. Sov till ett, kollat på film, kollat på OS, ätit, sprungit ca 8 km, duschat, haha ja de var de.... Tur att de händer saker resten av veckan iallafall! Får inte bli för mycket av såna här dagar. Och snart börjar skolan, och då blir de ju att gå upp halv sex varje morgon... Haha så vänja sig vid dagar som denna är ju baaara dumt! Får ju ångest så fort jag tänker på dom tidiga mornarna som liggar framför mig, bara 2 ynka veckor framför mig! Usch. De är väll nästan de ända jag inte ser fram emot med att börja gymnasiet faktisk! Dumma pendling :( 
Vad ska ni göra till höst? Plugga, jobba eller ja nånting annat spännande?

Nu ska jag få nåt i magen, sen ska jag försöka att inte somna allt för sen inatt. De blev fyra igår/inatt och de är inte acceptabelt!! Haha. 
Sköt om er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0