jag har tänkt men aldrig fått tala

Dagens: Linne - BikBok || kjol - Hemköp Munkedal || skor - Converse || ringar - JC / Indiska || klocka - Ur&Penn
 
Några finfina bilder ser ni ovanför från min lilla roliga digitalt-skapande lektion idag! Hela två och en halv timme var den, ingen kortis direkt. Men den var rolig! De bästa med att jag hade den idag är att samma tid imorgon får jag ledigt två och en halv timme! Vilket betyder att jag slutar två och en halv timme tidigare imorgon och alla andra tisdagar framöver. Så jag slutar 13.10, låter väll helt ok tycker jag. 

Annars då? Jo jag är hungrig typ hela tiden, hoppas man vänjer sig vid de! Äter ju halv sex på morgonen, är hungrig igen under första lektionen runt halv tio sen efter lunchen är jag hungrig igen vid två-tre och fram tills jag äter middag vid sex! Haha... Måste vänja mig vid hunger känslan. Och tröttheten! De håller ju inte dehär

Bortsätt från de är allt bara prima! Är riktigt gald för en gångs skull! All rullar på, jag har en underbar klass och jag skrattar hela tiden, skuttar runt på Sinclair som en ängel bland massor av snälla underbara människor. Livet levererar och jag kan bara glömma bort och inte tänka på allt som är jobbigt, känslorna kan väll vänta? kommer de känslor är dom så välkomna så, jag kommer ta emot dom med öppna armar. Men jag orkar inte kämpa för känslor som aldrig blir besvrade och svin som inte vet hur mycket dom sårar. Så jag fortsätter att skutta omkring i min lilla värld där alla snälla männiksor är välkomman. Peace, puss & kram och allt dedär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0