I want to decorate my body



Åååh jag är helt såld på såna här tatueringar! med mönster och grejer. Skulle lätt vela tauera nåt liknande redan nu idag! Riktigt riktigt snyggt med nåt sånt där på handen eller foten! 
Vet inte riktigt vad såna här tatueringar heter, har hört ett namn men har helt glömt de. Jag är helt kär iallafall :) 
Bilderna är hittade lite överallt. Nästan alla från Tumblr. 

Hoppas ni haft en bra kväll. Min har faktiskt vart bra :) Fick trevligt besök av en tjej vid namn Emma här förut. Vi har mest bara pratat om huur mycket som helst! Tog en lång och härlig promenad i mörkret med. Riktigt skönt var de ute :) 
Skulle ju till Torp imorgon med Jenny, men vi skippar de imorgon och tart på fredag eller nåt istället :) Sååå jag får sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0