I love those heels

Haha kom precis på, precis när jag tagit av mig alla kläder och tatt på min mjukis kläder och lagt mig under täcket i sängen ATT jag har glömt att ta outfit bilder... Fuck. Men jag har inte haft nåt särkillt märkvärdit förutom mina höga klackar! Typ jeans från H&M och ett litte från Gina med en kofta till. Men klackarna gör de ju liksom, kännt bra att vara lång :D för en gångs skull liksom. Mums ♥ Dom är förrestan från Skopunkten :)
Den har vart braa, hela förmiddagen lärde jag känna några goa killar, kul! Sen har jag haft tre lektioner innan jag slutade. Estetiskkommunikation, historia och svenska. Var bra trött på svenkan asså!! Men fick pigga upp mig med en liten bik kladdkaka efteråt följt av en mysig tåg-tur :) Och NU är jag hemma en liten stund. Ska bara äta och sen åker jag bort till Jenny för att päsa styggt! Göttgött. 

Vi höörs, nu ska jag göra en svårlagad middag, nudlar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0