I love my dog, even if it's a little crazy..

Bilden är tagen från min mobil förut med instagram. Följ: golikeme
Var ute och gick med min hund Tarzan förut, eller ja familjens hund. Han har precis oprerat 15 cm utav svansen nu för två veckor sen, de är därför han har bandage på svansen och en såndär skärm rund huvet. Han hade fått ett sår längst ut på svansen som inte ville eller fick läka eftersom han slår i svansen överallt hela tiden. Så såret blev jätte infkterat och inflamerat. Så vettrenären besltade att operera annars skulle de i värsta fall sluta med att hela hunden kunde dött... 
De bästa med operationen är att Tarzan blivigt lite lugnare! I vanliga vall är han helt galen.. Väldigt jobbigt! Han springer som en galning inne och blir helt till sig när de kommer besök, som en valp typ.. Bara de att han är 6 år gammal! Men efter att han har opererats nu, har den här tratten på huvet och så. Så har han faktiskt blivigt mycket lugnare! Vet inte precis vad som orsakar de men de har skett en förändring! Vilket är bra tycker jag. Men de är ju aldrig roligt med operationer såklart... 

Jag var iallafall ute och gick en långtur med honom förut. Vi brukar inte gå ut och gå med honom i vanligt fall för han har en hundgård där han går ut. Men de gör han genom ett hål i väggen, och då hålet är på tok för litet nu när han har tratten! Så vi får gå ut med honom istället. 
 
Nu har jag duschat för andra gången idag och ska NU krypa ner i sängen framför nån film och käka lite plommon ♥ Hoppas ni alla har de bra med! 

Som ni ser så blir inläggen jag gör med mobilen så att texten hamnar över bilden. Och när jag skriver på datorn gör jag tvärt om. Vet inte om ni gillar de eller inte? Ska jag börja göra så att jag har bilden längst ner på alla inlägg eller är de bra att se skillnad? Själv vet jag inte vad som är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0