i love it

Här ovanför ser ni vad jag gör en stor del av den tiden jag är vid datorn, jag kollar på tumblr! Tumblr är en del av mitt liv! Jag älskar tumblr! Haha jag nästan förstör min tumblr sida för jag uppdaterar så mycket, men kan ju inte låta bli!? bilder är nåt av de bästa jag vet, nåt av de bästa av allt i hela världen! En bild säger tusen ord eller hur var de? Bilder är fantastiska. Och oven ser ni några av min favoriter, fast jag har ju hur många mappar som helst på datorn med huuur mycket bilder såm helst från tumblr! Jag älskar bilder på människor! Jag är även helt galen i citat!! Får göra nåt inlägg med massa citat snarast. 
 
Älskar ni också bilder? Skaffa tumblr! Min hittar ni HÄR. Jag uppdaterar den praktiskt taget varje dag med bilder jag hittat och reblogar. Testa du med! Jag blev helt fast efter första minuten!


Sorry för att inte alla bilder passar in och de blir lite små kontisgt här och där! Var lite klistrigt
 

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Älskar tumblr :D bästa inspirations källan! följ gärna mig om du gillar den :) www.feliciamasalla.tumblr.com

Svar: Tumblr är de bästa som finns!! :D Jag följer dig nu! :) Riktigt snygg tumblr förresten! :D
fanny älgemon

2012-08-13 @ 01:16:19
URL: http://feliciamasalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0