i'm the king of the world

Godmorgon! Ja idag är de fredag, vilket betyder att jag, Jenny och Anna ska iväg till Torp en sväng. Ja så blev de :) Jag ska dit på måndag med men med mamma då. Och då ska vi köpa nya kläder och så nu innan skolan. Så egentligen behövde jag inte alls åka idag. Men jag vill verkligen ha nåt nytt att ha på mig imorgon på festan efter Bullingrutten! Så så får de bli. Jag är idag på jakt efter nånting snyggt att bära på fest. Resten av alla kläder som står på min liste över behövligt får jag införskaffa på måndag! 
Ska bli kul att vara med tjejerna med :) 
Ska åka bort och ställa moppen hos jenny nu, lämna lite grejer hos henne tills imorgon och sen tar jag bussen till Tanum där Anna och Jenny är, sen vidare med buss till Torp Köpcentrum. Men nu får jag nästan stänga ner här så jag hinner allt, ska in till mamma på Loftet med.  Men först! Lyssna klart på låten: King of the world - first aid kit

Ha en bra dag. 

Bild på mig för nån vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0